دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
هشت‌بندی

حوزه / حجت الاسلام سهرابی با اشاره به سیل سال گذشته در منطقه توکهور و هشت‌بندی، گفت: مطالبه مردم به ویژه کشاورزان تحقق کامل وعده‌های سفر رئیس جمهور به منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مفید سهرابی در نماز جمعه هشت‌بندی و توکهور، ضمن تسلیت فرا رسیدن محرم و ایام عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: محرم، ماهی است که ائمه معصومین علیهم‌السلام نسبت به برپایی مجالس و اقامه عزا و گریه بر امام حسین علیه السلام سفارش و تاکید داشتند.

وی افزود: در این ایام ماشین جنگی شبهات در فضای مجازی و شبکه های معاند شروع به شبهه افکنی در مورد واقعه کربلا مبادرت می کند تا مردم فرهنگ حسینی دور کند.

امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی در ادامه به ۵مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به ائمه جمعه سراسر کشور حضور در بین اقشار مختلف جامعه را توصیه کردند.

حجت الاسلام سهرابی تاکید کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید چراغ راه ائمه جمعه باشد تا در مسیر پر پیچ و خم بتوانند بهترین راه برای هدایت مردم به سوی اسلام ناب محمدی انتخاب کنند.

وی در ادامه به سیل سال گذشته در منطقه هشت‌بندی و توکهور اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور به منطقه وعده لایروبی رودخانه ها، بازسازی بندهای خاکی و جبران خسارات کشاورزان داده شد و بخش محدودی از این وعده ها عملی شد که کافی نیست.

امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور اعتباری به این منطقه اختصاص یافت، برای مردم شفاف سازی شود که سهم مردم از این اعتبارات چه میزان بوده است.

حجت الاسلام سهرابی با خوش آمد گویی به مبلغین حاضر در منطقه، عنوان کرد تبلیغ و ترویج فرهنگ حسینی (ع) افتخاری است که نصیب ما شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha